Latvijas Republikas Ministru kabineta tiesību aktu projekti
A A A
Saziņa
Kontakti

Brīvības bulvāris 36
Rīga, LV - 1520
Tālrunis: 67082800
e-pasts: vk@mk.gov.lv

Apmeklētāju pieņemšana

print Nosūtīt
print Drukāt

Valsts kanceleja nodrošina Ministru kabineta dokumentu sagatavošanu atbilstoši noteiktajai kārtībai un pārvalda arī Ministru kabineta lietvedību. Tāpat Valsts kanceleja nodrošina Ministru kabinetam, Ministru prezidentam un Valsts kancelejai adresēto iesniegumu izskatīšanu.

Komunikācijas departamenta darbinieki ir tie, kas uzklausa un konsultē Ministru kabineta, Ministru prezidenta un Valsts kancelejas apmeklētājus, noformē mutiskus iesniegumus rakstiski un nodrošina uzziņu sniegšanu pa informatīvo tālruni. Tāpēc ikvienam no Jums ir tiesības likumā paredzētajā kārtībā vērsties Ministru kabinetā un Valsts kancelejā ar iesniegumiem un saņemt atbildi.

! Svarīgi atcerēties:
Ja iesniegumu raksta fiziska persona jeb rakstītājs, kurš var būt jebkurš no mums, tad iesniegumā norāda šādas ziņas par iesniedzēju: vārds, uzvārds, adrese un, ja nepieciešams, cita informācija, kas palīdzēs ar Jums sazināties.
Ja iesniegumu raksta juridiska persona jeb Jūs pārstāvat uzņēmumu, tad iesniegumā jānorāda uzņēmuma nosaukums un juridiskā adrese.

Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta uzdevums ir sagatavot priekšlikumus par iesniegto iesniegumu virzību izskatīšanai Ministru prezidenta birojā un Valsts kancelejas struktūrvienībās. Iesnieguma paraugs (.doc).

Esam atvērti saziņai, tāpēc mēs, Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta darbinieki, labprāt pieņemsim Ministru kabineta apmeklētājus un atbildēsim uz interesējošiem jautājumiem:
• katru darba dienu no plkst. 09.00 līdz 16.00
• katra mēneša pirmajā pirmdienā no plkst. 09.00 līdz 19.00

Pieteikties var pa tālruņiem 67082800, 67082934, 67082987 vai, esot Ministru kabineta ēkā, zvanot uz vietējiem tālruņiem 934, 800, 987.

!! Valsts kanceleja veic aptauju, kuras mērķis ir iegūt priekšstatu par klientu apmierinātības un informētības līmeni par iestādes sniegtajiem pakalpojumiem. Aicinām aizpildīt aptaujas e-anketu. Atbildes palīdzēs mums pilnveidot sniegtos pakalpojumus atbilstoši Jūsu vajadzībām un vēlmēm.

Soli solī ejam līdzi jaunajām tehnoloģijām. Tāpēc esam ieviesuši bezmaksas tālruņa numuru 80000120 un drīzumā - Skype tehnoloģijas, lai atvieglotu un uzlabotu saziņu ar iedzīvotājiem.

Atpakaļ  Uz augšu  Uz sākumlapu