Latvijas Republikas Ministru kabineta tiesību aktu projekti
A A A
Labāks regulējums
Cilvēkresursu attīstības politika
Kvalitātes vadība
ES projekti valsts pārvaldes attīstībai
Arhīvs
Saziņa
Kontakti

Brīvības bulvāris 36
Rīga, LV - 1520
Tālrunis: 67082800
e-pasts: vk@mk.gov.lv

Kvalitātes balvas

print Nosūtīt
print Drukāt

Latvijā

Efektīvas pārvaldības gada balva

Efektīvas pārvaldības gada balvas mērķis ir pazināt pēc iespējas vairāk labas pārvaldības piemērus un izvērtēt efektivitātes rezultātus un to ietekmi uz organizācijas attīstību.

Balva tiek pasniegta trīs kategorijās – uzņēmuma, tiešās valsts pārvaldes un pašvaldības institūcijai.

Balva tiek izsludināta rudenī. Aktuālās nolikuma, pieteikuma anketas un vērtēšanas kritēriju versijas skatīt šajā mājas lapas sadaļā un Latvijas darba devēju konfederācijas mājas lapā.

2007.gada balvas dalībnieki un laureāti

2008.gada balvas dalībnieki un laureāti

Latvijas kvalitātes balva

Latvijas Kvalitātes balva ir LR Ministru Kabineta atzīts, atbalstīts un 1997. gada 16. decembrī ar LR Ministru Kabineta noteikumiem Nr.419 apstiprināts Latvijas Kvalitātes asociācijas un LR Ekonomikas ministrijas organizēts ikgadējs pasākums.
Latvijas Kvalitātes balva ir izstrādāta pamatojoties uz Eiropas kvalitātes fondā (EFQM – European Foundation for Quality Management) izveidoto Izcilas uzņēmējdarbības modeli.

Balvu piešķir lielajiem uzņēmumiem ar darbinieku skaitu virs 250 strādājošiem (attiecināms arī uz valsts pārvaldes iestādēm) un maziem un vidējiem uzņēmumiem ar darbinieku skaitu līdz 250 strādājošiem.

Pieteikums par dalību Latvijas Kvalitātes balvas konkursā jāiesniedz līdz katra gada 1.jūnijam. Uzņēmuma sagatavotais pašnovērtējums atbilstoši EFQM modelim jāiesniedz līdz 1.septembrim.

Vairāk informācijas – nolikums, kritēriji un ieguvēji Latvijas Kvalitātes asociācijas mājas lapā. 

Klientu apkalpošanas gada balva

Balvas dibināšanas mērķis ir atzīmēt labākos sasniegumus klientu apkalpošanā, kā arī sekmēt labākās prakses apzināšanu un popularizēšanu, līdz ar to veicinot kvalitatīvāku klientu apkalpošanu Latvijā.

Klientu apkalpošanas gada balvai pieteikumi jāiesniedz līdz katra gada 1.septembrim.

Nolikums un vērtēšanas kritēriji, balvas ieguvēji Latvijas Kvalitātes asociācijas mājas lapā.

 

Starptautiski

Apvienoto Nāciju Organizācijas Valsts pārvaldes balva

ANO Valsts pārvaldes balva ir prestižs starptautisks apbalvojums, kurš tiek pasniegts par radošiem sasniegumiem valsts pārvaldes institūcijās. 2009.gadā Balva tiks sniegta šādās kategorijās:

  1. caurspīdīguma, atskaitīšanās un atbildības paaugstināšana valsts pārvaldē;
  2. pakalpojumu sniegšanas uzlabošana;
  3. inovatīvu pieeju izmantošana līdzdalības veicināšanai lēmumu pieņemšanas procesos;
  4. zināšanu vadības pielietošana valsts pārvaldē.

Balvai var pieteikties valsts pārvaldes institūcijas. Plašāka informācija par Balvu pieejama www.unpan.org/unpsa2009

Eiropas Valsts pārvaldes balva

Balvas mērķis ir sekmēt pieredzes un labās prakses apmaiņu, apvienojot labākos un inovatīvākos piemērus. 2009.gadā balva tiek pasniegta šādās kategorijās:

  1. publisko pakalpojumu sniegšanas uzlabošana;
  2. iedzīvotāju līdzdalība;
  3. jaunas partnerības formas;
  4. vadība (leadership) un pārmaiņu vadība

Balvai var pieteikties Eiropas visu līmeņu un veidu valsts pārvaldes organizācijas. Plašāka informācija Balvas mājas lapā.

Atpakaļ  Uz augšu  Uz sākumlapu