25.novembrī, Ministru kabineta sēdē pieņēma rīkojumu „Par Valsts civildienesta pārvaldes reorganizāciju”.
Rīkojums paredz, saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu un 2008.gada 14.novembrī Saeimā pieņemto likumu „Grozījumi Valsts civildienesta likumā”, ar 2009.gada 1.janvāri reorganizēt Ministru prezidenta tiešā pakļautībā esošo tiešās pārvaldes iestādi – Valsts civildienesta pārvaldi, nododot tās funkcijas attiecīgi Valsts kancelejai, Finanšu ministrijai un citām institūcijām.
Noteikts, ka Valsts kanceleja pēc reorganizācijas pabeigšanas veic šādas funkcijas: sniedz informāciju un konsultācijas valsts civildienesta jomā; plāno ierēdņu karjeras attīstību un saskaņo ierēdņu amatus.
Noteikts, ka Finanšu ministrija pārņem personāla un to civildienesta attiecības izbeigušo personu vienotās uzskaites sistēmas uzturēšanu, kurām ir ierēdņa statuss, kā arī nodrošina šīs uzskaites sistēmas pieejamību.
Pārvaldes tiesību, saistību, prasību, finanšu līdzekļu, krājumu un ilgtermiņa ieguldījumu, kā arī materiālo un nemateriālo vērtību un arhīva pārņēmēja ir Valsts kanceleja. Savukārt Finanšu ministrija pārņem personāla un to civildienesta attiecības izbeigušo personu vienotās uzskaites sistēmas uzturēšanu, kurām ir ierēdņa statuss, kā arī nodrošina šīs uzskaites sistēmas pieejamību.
Lai nodrošinātu šajā rīkojuma minēto funkciju īstenošanu, ar 2009.gada 1.janvāri nodot Valsts kancelejai no pārvaldes resursiem divas amata vietas un Finanšu ministrijai trīs amata vietas. Reorganizācijas rezultātā plānots samazināt darbinieku skaitu, likvidējot astoņas amata vietas.
Aivis Freidenfelds Ministru kabineta preses sekretārs Tālr. 67082922/29241016 E-pasts: prese@mk.gov.lv
|